Baz istasyonuna
taşlı protesto
İstanbul Kayaşehir
3.etapta, baz istasyonu kurulmasına tepki gösteren vatandaşlar eylem
yaptı
Baz istasyonuna taşlı protesto
İstanbul Kayaşehir 3.etapta, baz istasyonu kurulmasına tepki
gösteren vatandaşlar eylem yaptı.
Mahalle sakinleri
yapılan baz istasyonu trafosuna parke ve kaldırım taşları atarak
tepkilerini gösterdi. “Susma sustukça sıra sana gelecek” sloganları
atan ve dakikalarca alkış tutan 2. ve 3. etap sakinleri baz
istasyonu kurulması halinde de yapılan istasyonu yıkacaklarını ve
baz istasyonu kaldırılana kadar eylemlerine devam edeceklerini dile
getirdi.
Baz istasyonuna tepki gösteren vatandaşlar, baz istasyonlarının
kansere neden olduğunu belirterek, “Bu alana baz istasyonu kurulum
çalışmarı yapılıyor. Burada yaşayan vatandaşlar sordukları zaman
bizlere buraya köprü yapılıyor, mobese kurulacak gibi yalanlar
söyleniyor. Baz istasyonu yapımında çalışan insanlar korktukları
için çalışmalar gece geç saatlerde başlıyor gün ağarana kadar devam
ediyor. Baz istasyonu trafosunun yapıldığı yere yakın çok sayıda
apartman var. Bu çalışma ileride bizi ve ailelerimizi etkileyeceği
ve hatta kansere neden olacağı için bunun yapılmasını istemiyoruz.
Baz istasyonu yapılınca bunu istemediğimiz için yıkacağız” diye
konuştular.
http://www.milliyet.com.tr/baz-istasyonuna-tasli-protesto/gundem/gundemdetay/29.09.2012/1604162/default.htm