Su deposunun
içinden baz istasyonu çıktı!
İzmit’in Yenişehir Mahallesi’nde bir binanın çatısına konulan su
deposu görünümlü tankın içinden baz istasyonu çıktı.!
Su deposunun içinden baz istasyonu çıktı!
İzmit’in Yenişehir Mahallesi’nde bir binanın çatısına konulan su
deposu görünümlü tankın içinden baz istasyonu çıktı.
Necip Tekyaz’a ait olduğu öğrenilen binanın çatısında bulunan su
deposunun, baz istasyonunu gizlemek için yapıldığı anlaşıldı. İhbar
üzerine belediye ekipleri harekete geçti. İzmit Belediyesi Yapı
Kontrol Müdürlüğü ekiplerinin yaptığı incelemede ihbarın doğru
olduğu anlaşıldı. Gerekli tutanakların ardından belediye encümeninin
de kararıyla önce istasyonun elektriği kesildi, daha sonra yerinden
söküldü. Yapılan incelemelerde binanın çatısına konulan kaçak
deponun 200 litrelik olduğu belirtildi.